ТЮТЮНОВА ІНДУСТРІЯ ТАРГЕТУЄ ЖІНОК
Цілеспрямований маркетинг, направлений на жінок, простежується з 20-х років XX століття. Так, у 1927 р. в жіночих журналах почала з’являтися реклама з жінками, які курять.
Чого тільки не вигадували тютюнові компанії, щоб привабити жінок до куріння:
- Тонкі сигарети
У 1968 році презентовано спеціальну марку для жінок — це були сигарети нової тонкої форми, створені спеціально для того, аби бути більш привабливими для жінок.
- «Легкі» та «м’які» сигарети
Коли жінки почали задумуватися про довготривалі ризики для здоров’я, пов’язані з курінням, тютюнові компанії почали пропонувати жінкам «легкі» та «м’які» сигарети як «безпечніший» варіант. Однак, доведено, що безпечного куріння не існує.
- Ароматизовані сигарети
Почалося все з сигарет з ментолом, але з роками та з розвитком технологій з’явилася сила силенна різноманітних смаків — полуниця, ваніль, шоколад, яблуко і т.д.. Це був ще один хитрий маркетинговий хід — зробити сигарети «приємнішими на смак».
- Упаковка сигарет
За допомогою привабливого для жінок дизайну тютюнові компанії залучають до лав курців нових споживачів.
Захистити жінок від маніпулятивного маркетингу може вдосконалення законодавства. І саме такі зміни пропонує проєкт закону № 4358.
Закликаємо не піддаватися на рекламу і кидати курити. Адже, ті, хто кидають, ті виграють!
Отримай консультацію у діджитал фахівця ВООЗ
https://www.who.int/ru/news-room/spotlight/using-ai-to-quit-tobacco
Сайт (допомога у припиненні куріння) http://stopsmoking.org.ua/
#ВсесвітнійДеньБезТютюну2021
#WorldNoTobaccoDay2021
#Голосуй4358
#Підтримую4358