ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Хрестівська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади Центру надання адміністративних послуг виконкому Хрестівської сільської ради, а саме, адміністратора, (на період декретної відпустки) та спеціаліста трудового архіву Хрестівської сільської ради. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.
Основні вимоги до адміністратора:
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівним магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше двох років або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років;
- знання Конституції України, законів України «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про адміністративні послуги», нормативні документи, що стосуються державної служби та місцевих державних адміністрацій, сфери надання адміністративних послуг, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління;
- практику застосування чинного законодавства, основи державного управління, економіки, фінансів та права;
- володіння державною мовою та знання ділової мови, Інструкції з діловодства, правил організаційно-розпорядчої документації, правил ділового етикету, правил та норми охорони праці та протипожежного захисту, правил внутрішнього розпорядку сільської ради, а також основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні комп’ютерні програми.
Для спеціаліста трудового архіву:
- повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр,спеціаліст) та стаж роботи за фахом не менше двох років.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я голови Хрестівської сільської ради такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.