Хрестівська сільська військова адміністрація
Херсонська область, Каховський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

УВАГА! ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД

Дата: 04.01.2021 15:25
Кількість переглядів: 591

 

Фото без опису

  Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Хрестівська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантних посад:

  • Начальник відділу Служби у справах дітей;
  • Головний спеціаліст відділу Служби у справах дітей;

  Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

  Основні вимоги до кандидатів:

- Начальник відділу Служби у справах дітей:

- вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста чи магістра;

- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років;

- вільне володіння українською мовою;

- знання Конституції України, Законів України,  законодавчих та нормативних  документів з фінансових питань, основних принципів роботи на комп`ютері та відповідних програмних засобів.

- Головний спеціаліст відділу Служби у справах дітей:

- вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

- вільне володіння державною мовою;

- без вимог до стажу роботи;

- знання Конституції України, Законів України,  законодавчих та нормативних  документів з фінансових питань, основних принципів роботи на комп`ютері та відповідних програмних засобів.

  Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я голови конкурсної комісії Хрестівської сільської ради такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців  або військовозобов’язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

  Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.

  Додаткова інформація за телефоном    51-4-34.     

   

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень