Хрестівська сільська військова адміністрація
Херсонська область, Каховський район
Малий Герб України
gov.ua
державні сайти України
 

ДАЙЖЕСТ ПОДАТКОВИХ НОВИН ВІД 17.11.2020 РОКУ

Дата: 17.11.2020 10:40
Кількість переглядів: 496

 

Фото без опису

ФОП став пенсіонером: з якого періоду не сплачувати ЄСВ?

Спеціалісти Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі роз’яснюють підприємцям - пенсіонерам про сплату ЄСВ.

Фізична особа - підприємець, яка набула статус пенсіонера за віком або особа з інвалідністю та отримує відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу, або досягла віку, встановленого ст. 26 Закону України від 09.07.2003  № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон № 1058) та отримує відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу, звільняється від сплати за себе єдиного внеску з наступного місяця після набуття такого статусу. Місяць, в якому така особа набула право на пенсію за віком або статус особи з інвалідністю, або досягла віку, встановленого ст. 26 Закону №1058, та отримує відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу, відноситься до базового звітного періоду, за який сплачується єдиний внесок.

 Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м Севастополі нагадує платникам,  що  на веб–порталі ДПС України працює онлайн сервіс «Реєстр страхувальників». Платники єдиного внеску мають можливість оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску, клас професійного ризику виробництва та іншу інформацію. Для отримання інформації з Реєстру страхувальників достатньо знати ім’я, прізвище та по батькові платника,  податковий номер або серію та номер паспорта.

 

Зберігаєш пальне – перевір, чи не потрібна тобі ліцензія

Суб’єкти господарювання, які отримують пальне для власних потреб та зберігають його для використання в господарській діяльності, зобов’язані отримати відповідну ліцензію в органах ДПС.

Виключенням є зберігання пального державними підприємствами, установами та організаціями; підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву та суб’єктами господарювання, які зберігають пальне, для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газодобувних майданчиках, бурових платформах.

Також дозволяється зберігання пального без отримання ліцензії в паливних баках транспортних засобів (технологічного обладнання) та у споживчій тарі ємністю до 5 літрів включно, отримане від виробника або особи, яка здійснила його розлив у таку тару.

В усіх інших випадках зберігання пального дозволяється виключно за наявності ліцензії, отриманої на кожне місце зберігання.

Для отримання ліцензії потрібно подати заяву та платіжний документ про внесення річної плати до податкового органу за місцем зберігання пального.

При цьому річна плата за таку ліцензію становить лише 780 гривень. Водночас відповідальність за зберігання пального без одержання ліцензії - 500 тис. гривень.

За базами даних ДПС вже встановлено 750 суб’єктів господарювання, що мали отримати такі ліцензії, але не зробили цього.

У 144 суб’єктів господарювання з 445 перевірених факти безліцензійної діяльності підтверджено, донараховано понад 75 млн гривень.

Для уникнення застосування штрафних санкцій звертаємо увагу платників податків на необхідність своєчасного отримання таких ліцензій.

Нагадаємо, що Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19.12.1995 №481/95-BP (зі змінами та доповненнями) з 01.04.2020 на території України запроваджено ліцензування зберігання пального.

 

Затверджено Порядок повідомлення нерезидентів про взяття на облік як платників податків

 Нерезиденти (іноземні юридичні компанії, організації), які здійснюють в Україні діяльність через відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва, або придбавають нерухоме майно чи отримують майнові права на таке майно в Україні, або відкривають рахунки в банках України, зобов’язані стати на облік у контролюючих органах.

  Це встановлено Законом України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві».

 На виконання цієї норми Державною податковою службою України розроблено порядок повідомлення нерезидентів про взяття на облік як платників податків. Постановою Кабінету Міністрів України від 4 листопада 2020 року №1054 затверджено Порядок повідомлення нерезидентів про взяття на облік як платників податків (далі – Порядок).

  Порядок визначає механізм повідомлення контролюючими органами нерезидентів про взяття їх на облік як платників податків.

 Зокрема, у разі взяття на облік нерезидента у контролюючих органах відповідно до поданої ними заяви та документів, нерезиденту не пізніше наступного робочого дня з дня взяття на облік за основним місцем обліку надсилається (видається) довідка.

  Якщо взяття на облік нерезидента здійснено за рішенням контролюючого органу на підставі акту перевірки, без заяви про взяття на облік та отримання заперечення до акту перевірки, нерезиденту надсилається (видається) Повідомлення про взяття на облік нерезидента як платника податків.

 Документом також встановлено форму Повідомлення та процедуру його направлення нерезиденту.

 З текстом постанови можна ознайомитись за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-poryadku-povidomlennya-nerezidentiv-pro-vzyattya-na-oblik-yak-platnikiv-podatkiv-1054041120.

   Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»!!!

 

Про можливості Е-кабінету: платник може переглянути подану звітність

  Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м Севастополі нагадує, що у приватній частині Електронного кабінету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) надається доступ до перегляду та друку раніше поданої звітності.

  Електронний кабінет створюється та функціонує за такими принципами, зокрема, здійснення автоматизованого внесення до журналу всіх дій (подій), що відбуваються в електронному кабінеті, включаючи фіксацію дати і часу відправлення, отримання документів через електронний кабінет та будь-якої зміни даних, доступних в Електронному кабінеті, за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу. Інформація про дату і час надсилання та отримання документів, іншої кореспонденції з ідентифікацією відправника та отримувача зберігається безстроково і може бути отримана через Електронний кабінет у вигляді електронного документа, в тому числі у вигляді квитанції у текстовому форматі. Перегляд конкретного звіту здійснюється подвійним натисненням лівої кнопки миші, формується pdf-файл звіту зі всіма додатками.

 За замовчуванням користувач отримує перелік всіх звітів, поданих у відповідному звітному періоді. Звітний період (місяць, квартал чи рік) визначається двома параметрами:  роком та місяцем.

 Меню «Перегляд поданої звітності» надає користувачу Електронного кабінету можливість перегляду раніше поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до ДПС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до Центрів обслуговування платників податків.

Пресслужба Головного управління

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень