ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ В ХРЕСТІВСЬКІЙ ШКОЛІ
З 13 по 24 січня 2020 року в Хрестівській ЗОШ І-ІІІ ступенів проходив Перший Всеукраїнський Інженерний тиждень, що базується на концепції STEM-освіти, приурочений до дня народження Сергія Корольова (12 січня) та Всесвітнього дня дітей-винахідників (17 січня). Винахідливість – природний стан дітей. Діти є дослідниками та інженерами від народження: вони досліджують і намагаються зрозуміти навколишній світ, щодня роблять нові відкриття. Всі дитячі винаходи, безсумнівно, роблять наше життя зручнішим і цікавішим.
Серед 707 освітніх закладів України до Всеукраїнської освітянської STEM-події активно долучилися і здобувачі освіти нашого закладу.
Інженерний тиждень – це проект для молодших, середніх та старших школярів, покликаний зацікавити дітей наукою та дати їм поштовх до власного інженерного потенціалу. «Не зупиняючись, вперед!» – девіз, який завжди супроводжував видатного конструктора Сергія Корольова, став гаслом і для юних дослідників та раціоналізаторів Хрестівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Саме тому, цими днями наша школа перетворилася на мейкерські та дослідницькі лабораторії, діти – на дослідників, а вчителі – на координаторів. Адже креативність, винахідництво та дослідницька діяльність – це саме про наших допитливих експериментаторів. Працюючи над виконанням програми Інженерного тижня, хрестівська «інженерна спільнота» набувала нових знань, розширювала простір уяви і фантазії, тренувала навички креативного мислення та винахідництва, генерувала ідеї та вчилася командної роботи!
Протягом тижня учні мали змогу показати свої вміння у конкурсі архітекторів, виготовленні марсоходів та їх тестуванні, створенні моделей легенів, серця, «руки маніпулятора», криниці, вітряка, літака, корабля, автомобіля, платонових тіл, різноманітних моделей ракет та випробовування їх у дії. Моделювали механізми підйому поверхневих та підземних вод, робили анемометри, гідравлічні ліфти, конструювали різноманітні прилади. Школярі із захопленням спостерігали, як науки можуть взаємодіяти одна з одною та з задоволенням спробували себе в ролі мейкерів та інженерів.
Зима цього року без снігу, тому діти зробили «звичайний» та «незвичайний» сніг, але «незвичайний» сніг сподобався більше. Так з'явилися сніговички.
Старшокласники ознайомилися з розвитком винахідництва впродовж двох тисяч років в ігровій формі, мандруючи «Часовою шкалою відкриттів».
Яскравим завершенням Інженерного тижня 24 січня стала загальношкільна виставка дитячих робіт юних винахідників. Не можна було відвести очей від виробів, які діти створили своїми руками разом з учителями і батьками.
Тиждень приніс багато клопотів учителям-координаторам: учителю хімії Серебрій Ларисі Анатоліївні, вчителю фізики Калінкіній Надії Петрівні та багато незабутніх вражень учням. Здобувачі освіти не лише побачили, як науки можуть взаємодіяти одна з одною, а й спробували себе в ролі дослідників і захопилися цією справою.
За підсумками напруженої роботи 26 січня на загальношкільній робочій лінійці найактивніші школярі отримали сертифікати за краще інженерне рішення.
Щиро завдячуємо організаторам та розробникам програми тижня за чудову ініціативу, мотиваційну та методичну підтримку!
Сподіваємося, що участь у Всеукраїнському Інженерному тижні підштовхне наших вихованців до пошуку нових можливостей, які допоможуть розвинути їх здібності. Адже цікавість до досліджень – це те, що нам хочеться в одних дітей пробудити, а іншим допомогти хоч трохи її задовольнити.
Мрійте, творіть, експериментуйте, прагніть зробити неймовірне! Світ чекає на ваші відкриття та винаходи!